Welkom! Ik ben Isabella, gediplomeerd nagelstyliste. In mijn salon kun je terecht voor verzorgde, sterke nagels met een natuurlijke uitstraling.
Ik werk met BIAB (soft gel) en builder gel (hard gel) voor extra stevigheid en een langdurig resultaat. Of je nu kiest voor naturel, een effen kleur of nail art, ik kijk altijd naar wat het beste bij jouw nagels en wensen past.
Tijdens het boeken kun je extra's zoals gel kleur of nail art toevoegen. Twijfel je over wat je moet kiezen? Stuur me gerust een berichtje, dan kijken we samen wat het beste past.
let op!! Als je nagels met product van een andere salon zijn gedaan (BIAB, gel kleur, builder gel, etc.), moet dit eerst verwijderd worden voordat wij een nieuwe behandeling kunnen uitvoeren.
Wat is BIAB?
BIAB (Builder In A Bottle) is een verstevigende soft gel voor de natuurlijke nagel. Het is een buigbare gel die met je nagels meebeweegt, waardoor ze minder snel breken of scheuren.
BIAB versterkt de nagels en geeft een verzorgde, natuurlijke uitstraling zonder verlengingen. Ideaal als je je eigen nagels wilt laten groeien, maar wel extra stevigheid nodig hebt.
Een BIAB-behandeling blijft gemiddeld 3 tot 4 weken mooi zitten.
Wat is builder gel?
Builder gel is een stevige gel die wordt gebruikt om de nagels te verstevigen, op te bouwen of te verlengen. In tegenstelling tot BIAB is builder gel minder buigbaar en geeft het extra kracht en structuur aan de nagel.
Builder gel is ideaal voor wie sterkere nagels wil, meer vorm nodig heeft of lichte verlengingen wenst. De gel zorgt voor een strakke, duurzame look en blijft gemiddeld 3 tot 4 weken mooi zitten.