Eerste keer geweest, super tevreden! Isabella luistert naar je wensen en geeft eerlijk advies. Werkt hygiënisch, mooie schone ingerichte ruimte! Met super mooie nagels naar huis gegaan! Zeker weten dat ik terug kom!
Rianne
-
17 dagen geleden
Zoals altijd weer prachtige nagels !!
Phebe
-
19 dagen geleden
Last minute toch een manicure geboekt en meteen de luxe variant. Isabella gaf me een welkom gevoel, mijn nagels zijn super netjes voor een bruiloft en ik kon echt even ontspannen. Heel fijn!
Nicole
-
20 dagen geleden
Aleksandra
-
29 dagen geleden
Super kundig en lief geholpen!! Zeer tevreden!
Farahnaz
-
ongeveer een maand geleden
Gezellige sfeervolle zaak. Professionele behandeling. Zo blij met mijn nagels. Ziet er top uit!!! Voor herhaling vatbaar. ❤️
Helga
-
ongeveer een maand geleden
Super blij met mijn nagels 😍✨
Heel netjes gewerkt, goede sfeer en precies zoals ik het wilde. Zeker een aanrader!
Phebe
-
ongeveer een maand geleden
Super blij mee!
Shera
-
2 maanden geleden